Tällä hetkellä on paljon asioita jotka ärsyttävät minua, kiinnostavat minua ja tekevät minut onnelliseksi.

Kirjoitan nyt asioista jotka tekevät minut onnelliseksi. 

Olen 96-vuodesta lähtien eli ihan pikkutytöstä asti fanittanut bändiä jonka nimi on juustopäät. Muistan kun oltiin vanhempieni, siskoni ja meidän kahden kaverinkans menossa jenkkiautolla mökille, meitä istui 4 takapenkillä(auto rekisteröity seitsemälle hengelle) ja siskollani oli sylissä iso mankka josta kuuntelimme juustopäiden voit sä lopettaa levyä ja laulettiin mukana. 19-vuotta myöhemmin, näin heidät livenä kolme päivää sitten ja olen vieläkin ihan fiiliksissä tästä. Oli ihan mahtava keikka, soittivat näitä vanhoja helmiä ja jotain uusia joihin pikkasen oon tutustunu. Oli kyllä myös ihanaa että rakas avomieheni lähti mukaan katsomaan heitä vaikkei koskaan ollut koko bändiä kuunnellut.


Olen kyllä niin onnellinen että olen löytänyt tämän miehen, tämmönen tyttö joka ei oo koskaan ennen oikein välittäny seurustelusta. On kyllä seurustellut lyhyitä juttuja aikaisemmin mutta vastaan ei olekkaan koskaan ennen tullut näin helmeä miestä. Ehkä ajattelin silloin että kaikki menee niinkuin saduissa, nyt sen tiedän ettei niin ole. Tärkeintä on se että pystyy puhumaan toiselle ja olemaan oma itsensä. Asuin vielä Tampereella ja mies Vantaalla kun alettiin seurustelemaan ja puoli vuotta siinä meni ennen kuin muutin Vantaalle, ihme kyllä sain vielä heti töitäkin täältä. Töissä en kyllä tällä hetkellä ole mutta parin viikon päästä olis tarkotus koulu alottaa. Kolmas ala ehkä toden sanoo mutta ehkä kerron työhommista ja tollasista sit toisessa postauksessa.

Mulla on tommonen 8-vuotias maatiaskissa Britney. Britney on hirveän huomionkipeä ja välillä senki takia aika rasittava tapaus. Hän on silti hyvin suloinen ja paikkansa löytää joko masun päältä tai kainalosta. Britney tykkää nukuttaa meidät, yleensä ensin mieheni ja ku siinä ei mee ku se joku kolme sekunttia niin sitten siirtyy minut nukuttamaan.


britney.jpg

Neidille tuli väsy ja haukotus, tai sitten mammalla oli vaa nii huonot jutut.

-Henna